Van Banne naar Mons 45 km 435 hoogtemeters

Zondag 21 juli Banne - Mons

Om acht uur zat ik al op de fiets, ik wou de hitte voor zijn, bovendien was het nog heel rustig op de baan, ik zag aanvankelijk enkel fietsers en wandelaars, de automobilisten lagen nog te slapen.



Ik lette wel op voor wandelaars met een hond, blijkbaar hadden de baasjes er geen idee van hoe onvoorspelbaar zo een dier kan zijn, gisteren moest ik al volop remmen, toen een hond naar me toeliep.





Ik dacht dat dit een teunisbloem was, maar ik ben er niet zeker van 


Gagnieres herdenkt zijn mijnwerkers


Vandaag heb ik weinig last gehad van het autoverkeer, ik kon volop genieten van het landschap.





En toen kwam ik deze kerel tegen, ik weet bij God niet wat dit was.


Hier zou ik wel willen wonen


Ik had me onderweg bij de bakker een soort croissant met amandel gekocht, dat zou nu wel heerlijk smaken.


Kunst therapie en Qi Gong therapie, niet dat ik wist wat dat moest voorstellen, de omgeving en het middeleeuws gebouw waren anders wel mooi.




Het kerkje van Mons, ik was bijna op mijn bestemming


Voilá, hier moest ik zijn. Amaai, het was precies de muur van Geraardsbergen om er te geraken!


Wat een fijne plek!







en nu een frisse duik in het zwembad!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Saint Jean de Muzols naar Accons 59,4 km 881 hoogtemeters

Van Avioth naar Ancemont 83 km 826 hoogtemeter